Πολιτική επιστροφών

 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους. Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να γίνει είτε υποβάλλοντας ηλεκτρονικά το έντυπο που βρίσκεται σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα μας (πατήστε εδώ) είτε με οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφαση του αγοραστή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και η οποία έχει περιέλθει αποδεδειγμένα σε γνώση μας.

Περιπτώσεις επιστροφής

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΑΛΦΑΚΕΜ ΕΠΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
  • Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Προϋποθέσεις επιστροφής

Απαραιτήτως:

  • Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, όπως παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση
  • Το δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος αφορά σε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος αυτού (π.χ. Α’ συστατικό προϊόντος).

Άρνηση Επιστροφής

Η ΑΛΦΑΚΕΜ ΕΠΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση:

  • Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν τα πωληθέντα προϊόντα εντός 14 ημερών
  • Απώλεια εγγράφων τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς κ.ο.κ).
  • Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία

Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Διαδικασία Επιστροφής

Σε κάθε περίπτωση που η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:

  • επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την εταιρεία
  • βεβαιώστε ότι το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί
  • βεβαιώστε ότι το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Μεταφορικά Επιστροφής

Συγκεκριμένα:

  • Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε φαίνεται να είναι ελλατωματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν στην εταιρεία, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει όντως κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν και θα αναλάβουμε όλα τα κόστη μεταφοράς που έχουν προκύψει
  • Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
  • Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 15 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στην εταιρεία